47,212 +56401 -9189
Kudos
#1193 (Top 0.3733%)
| Kudos/dag | 13.09 |
| Kudos/reaguursel | 23.72 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2730 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
47,212 +56401 -9189
Kudos
#1193 (Top 0.3733%)
| Kudos/dag | 13.09 |
| Kudos/reaguursel | 23.72 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2730 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
1,990
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.55 |
| Topreaguursels | 23 |
| Woorden per reaguursel | 17.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.52 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 48 |
| Geregistreerd op | 07-06-2011 |
| Eerste reactie op | 10-08-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-17 16:54:38 door Supedoc op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Je vergeet de reclame inkomsten van de npo nu volledig
4 kudos 2026-06-17 16:46:28 door Tochmaardan op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Volgende maand proberen.
12 kudos 2026-06-17 09:42:52 door LieverSudoDanZwitsal op Irene Moors over Telekids
Irene Moors is de MILF die ik nooit heb gehad.
4 kudos 2026-06-17 09:30:47 door Nathalya op Irene Moors over Telekids
elke zaterdag! De vliegende oude taart, harry de hengst etc! Geweldig!
24 kudos 2026-06-17 09:26:47 door Wilhelm_Wicki op Irene Moors over Telekids
Telekids kwam 's ochtends op tv hoor
6 kudos 2026-06-12 11:05:51 door ItisIAgain op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
De held, 1x blazen en hij is weg
-2 kudos 2026-06-11 19:09:30 door martijnberendsen op Omar Artan weer thuis in Somalië
Ik vind het een goed idee als de NPO jouw ticket sponsort!
1 kudos 2026-06-11 16:46:32 door Mithrandir op Omar Artan weer thuis in Somalië
Daar hebben ze de SPO.
17 kudos 2026-06-08 17:35:06 door Rochus79 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
In Nederland zouden ze de uitkeringen dan hoger maken.
0 kudos 2026-06-05 19:38:22 door 99999_comments op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Krakatu | 05-06-26 | 16:36: https://en.wikipedia.org/wiki/...
-5 kudos 2026-06-05 18:31:38 door Bernard von O. op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Krakatu | 05-06-26 | 16:36: Welke genocide, meen je dit echt?
13 kudos 2026-06-05 14:36:25 door Krakatu op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@99999_comments | 05-06-26 | 15:38:
Welke genocide? Bekt makkelijk he...
-34 kudos 2026-06-05 13:38:50 door 99999_comments op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Dier/Palastijn - haha?
Wtf. Wagelijk idee om uit te typpen, in tijden waarin genocide op de betreffende bevolkingsgroep wordt gepleegd. Gefeli, wees trots op jezelf.
0 kudos 2026-05-22 08:05:39 door onbelangrijkemening op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
geef nog even een paar linkes met filmpjes van voorbeelden van dit schaduweffect dan?
0 kudos 2026-05-07 20:36:28 door Ikbenknap op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Artikel 49, tweede lid Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens 1990:
Bestuurders moeten voetgangers en bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, die op een voetgangersoversteekplaats oversteken of kennelijk op het punt staan zulks te doen, voor laten gaan.
Artikel 5 Wegenverkeerswet 1994: Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Antwoord op jouw vraag: er zijn geen regels die beschrijven hoe een voetganger zich op een voetgangersoversteekplaats moet gedragen. Een voetgangersoversteekplaats is bedoeld om -het woord zegt het al- voetgangers over te laten steken.
Op grond van artikel 5 van de Wegenverkeerswet mag ook een voetganger zich niet zodanig gedragen dat gevaar of hinder wordt of kan worden veroorzaakt. Het gedrag dat jij beschrijft, kan dus een overtreding van artikel 5 veroorzaken.
0 kudos 2026-05-07 20:16:13 door Justin Bieber op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
@Johanvb | 07-05-26 | 21:22: 'de Savanne' is een boekenserie, heb even gekeken maar daar is geen zebrapad te vinden. Verder beantwoord je mijn vraag totaal niet. Maar doe verder geen moeite naast spelling, leesvaardigheid zal het bij jou ook wel misgaan bij het uitleggen van regelgeving.
-3 kudos 2026-05-07 19:22:12 door Johanvb op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Zebrapaden vind je vaak op de Savanne een voetgangersoversteekplaats zie je meestal op de openbare weg.
De regel is bij zo'n VOP dat als een voetganger aanstalte maakt om over te steken, je als kruisend verkeer moet stoppen. Dus als jij als voetganger op een meter van de VOP aankomt lopen en duidelijk de bedoeling hebt om over te steken, moet men voor je remmen.
.
Probleem bij deze specifieke VOP is dat hij ongeveer vijf meter breed is en op een route ligt waar iedere seconde wel iemand, ergens over die breedte, de intentie heeft om over te steken. volgens de regels kan je hier als overig wegverkeer dus nooit passeren.
Maar, als je de snelheid aanpast en rustig tussen de voetgangers doorrijdt is er geen probleem.
Er zijn echter fietsers die gewoon met een noodgang op die VOP afkomen stormen en je van je sokken rijden, gewoon, omdat zij er langs moeten.
28 kudos 2026-05-05 08:28:28 door A.tractie op Jij mag hier niet fietsen
In de reflectie van de winkelruit?
5 kudos 2026-04-29 20:35:41 door Allemaalstenen op De Dutch GIANT in DUMPERTREETEN!
Zou liever zelf Manon op de bank hebben
1 kudos 2026-04-17 18:14:40 door KenJijDeSwaffelman op Ruzie bestaat niet bij dit epische duo
Die meisjes kijken alsof ze gedwongen wordne in die clip op te treden. Ik denk dat ze ontvoerd zijn, dat moet jij toch ook kunnen.
0 kudos 2026-04-17 08:41:18 door Jpthemaster op Jezelf blij springen
ik moest lachen
18 kudos 2026-04-17 07:33:00 door WillemTrump op Ruzie bestaat niet bij dit epische duo
Justin en Willem?
0 kudos 2026-03-24 10:16:52 door Dadavido op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Mag je iemand dan ook geen h0m0 noemen als je geen bewijs hebt van zijn mannenliefde?
19 kudos 2026-03-23 17:03:33 door altijd-guus op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Smaad is strafbaar....
11 kudos 2026-03-02 23:16:32 door slabak12 op Troela snapt het woord "Racisme" niet helemaal
Terug naar (familie) land van herkomst, per direct, om toekomstig racisme alsmede smaad en laster te voorkomen al je familie tot 4 generaties terug ook mee!
24 kudos 2026-02-23 14:52:28 door Skier. op Ga goed verzekerd op wintersport
Wat lul jij nou weer?
15 kudos 2026-02-13 16:43:57 door SwamiBami op Weinig diversiteit in deze Noorse geschiedenisfilm
Er was niets middelmatigs aan Parasite.
-1 kudos 2026-02-13 13:00:17 door DeKeizer1975 op Neppe stapels geld posten op social media
En dat ie op Patriciastreet woont. Dat ze nu echt goed weten waar ze niet moeten zijn.
10 kudos 2026-02-04 13:17:36 door Batavus_Droogstoppel op Lachgaspiloot betaalt taxi niet en blijft lurken aan z'n fles als politie komt
Hij mocht terug de cel in dus de komende tijd 3 graties maaltijden, warmte, vrijetijdsbesteding, etc.
Iets zegt mij dat hij het wel best vindt zoals het gaat. Tijd om werk te maken van retoursturen van criminelen maar dat gaat onder kabinet Rutte 5 niet gebeuren.
1 kudos 2026-01-30 18:35:31 door Petskast op Zakkerrollert in Londen doet voetbaltruuk
@TriesteZooi79 | 30-01-26 | 13:23: Gast. Lach er gewoon om. Doen ilovefatchicks, neusfluiter, Dweeziltje, Reaguurdstert, 1kontscharen1, Bertie, Woelwater en Wakeweister ook.
-11 kudos 2026-01-30 12:23:01 door TriesteZooi79 op Zakkerrollert in Londen doet voetbaltruuk
Moet je eens proberen. Ik durf te wedden dat ik je sneller op de grond heb liggen met je tandjes eruit dan dat jij mij zakkenrolt.
14 kudos 2026-01-26 15:41:10 door Wateenaccountnaamzeg op Brakechecker wil gratis publiciteit
Heb het wel eens geprobeerd bij de kapper maar dat kon daar inderdaad niet.
3 kudos 2026-01-14 18:07:43 door SilverSpoonCoonH0 op Dumpertreeten met Jade Mintjens!
@Broek der Broeken | 14-01-26 | 18:37: Snap ik, NLs is ook niet echt een mooie taal.
19 kudos 2026-01-14 17:37:46 door Broek der Broeken op Dumpertreeten met Jade Mintjens!
@SilverSpoonCoonH0 | 14-01-26 | 18:34: Ach, zo heeft elke taal wel wat in de ogen van degene die het niet spreekt. Nederlands wordt vaak een keelaandoening genoemd.
-41 kudos 2026-01-14 17:34:22 door SilverSpoonCoonH0 op Dumpertreeten met Jade Mintjens!
Voor mij klinkt Vlaams vooral alsof ze hun bekspieren enorm overbelasten.
0 kudos 2025-12-06 17:43:50 door Stofwolk456 op Kom je, lieverd?
@Flow | 06-12-25 | 10:53: reaguurders dus
0 kudos 2025-12-06 17:12:32 door Lelijke_aap op Kom je, lieverd?
Nog een pizza en glaasje wijn erbij en dan zijn m'n privileges weer compleet.
-2 kudos 2025-12-06 11:23:16 door re-styler op Kom je, lieverd?
Jammer dat er kring op kastje zit gebruik een onderzetter.
2 kudos 2025-12-06 11:15:02 door Knijpkatje op Kom je, lieverd?
@Baron Von Awesome. | 06-12-2025 | 11:30: 5 keer per week, dat ben je snel zat.
3 kudos 2025-12-06 11:06:33 door Tomme_Pelg op Kom je, lieverd?
@Baron Von Awesome. | 06-12-25 | 11:30: Tof, iemand die zijn burrmannen blij maakt.
0 kudos 2025-12-06 10:52:59 door Naregeit op Kom je, lieverd?
"Woning, wijf, werk." wie zei dat ook alweer?
1 kudos 2025-12-06 10:30:07 door Baron Von Awesome. op Kom je, lieverd?
Uiterlijk is 1, maar doe mij maar een nymfomaan.
1 kudos 2025-12-06 10:00:59 door herrJoepVonD op Kom je, lieverd?
ik ben ook voor basisaanrecht!
19 kudos 2025-12-06 09:53:58 door Flow op Kom je, lieverd?
@luchtbakkers | 06-12-25 | 10:44: Die zijn voor de lelijke losers.
83 kudos 2025-12-06 09:45:28 door Scarfie op Kom je, lieverd?
@luchtbakkers Die verdienen elkaar.
93 kudos 2025-12-06 09:44:08 door luchtbakkers op Kom je, lieverd?
Wat doen we dan met alle lelijke vrouwen?
-1 kudos 2025-11-28 14:03:14 door heinzel op Ha! Bier!
Und das heißt: "Erika"
9 kudos 2025-11-05 13:04:50 door Magikeenteiltje op Linkse rakkers slopen Raisa en Ongehoord Nederland
@Justin Bieber | 05-11-25 | 12:43: rechtspraak.nl, kan je alles vinden wat je wil weten. Moeite doen!, zoals Theo Maassen dat ooit zo mooi in z'n show had verwerkt.
5 kudos 2025-11-05 12:51:31 door snuitkever69 op Linkse rakkers slopen Raisa en Ongehoord Nederland
@Justin Bieber | 05-11-25 | 12:43: Het gaat om het hele bericht. Zwarte mensen neerzetten als "negroïde primaten" is groepsbelediging, dat mag niet en terecht. Of je hier een rechtszaak voor moet aanspannen is een tweede, maar als je het doet is een veroordeling logisch.
13 kudos 2025-11-05 12:40:02 door Cropolite op Linkse rakkers slopen Raisa en Ongehoord Nederland
Lees de uitspraak zou ik zeggen.....